BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nice People

Thursday, January 6, 2011

Bad Day ! =(

Ary ni ary paling teruk yang aku rase pade awal tahun ni.. ==" Awal2 tahun dah dapat pengalaman buruk.. duhhh... Kalau dipikirkan lawak jugak.. HAHA!! :D Time pagi kat pagar skolah OK lagi.. boleh masuk ngan krete,time balik plak abes ! GAWAT2 ! HAHA!! call bapak suruh amek dalam skolah,then die cakap xbleh masuk,jalan jam then takut stuck krete dalam air.. (maklumlah,krete buruk. Kalau krete tinggi2 bleh la..) HAHA! dalam aty "xkan banjir teruk kot???" then jalan je lah ngan member2 gi kat pagar dalam keadaan hujan ! uhh... sejuk giler ! dah la berkabus.. pastu ade junior2 lain kate "xleh kuo la... "
then kitorg pon debar2 jugak... xkan xleh balik kottt... =| jalan la sampai kat pagar.. Bila sampai je depan, Astaga ! xleh nak lalu langsung ! xkan nak mengarung dalam air selut kot.. krete2 cikgu pon lalu sbuah-sbuah.. bukan nak tolong tumpangkan sampai seberang jalan pon.. =( Hujan plak turun makin lebat... nyaris2 nak mengarung air selut tu ! HAHA! nasib baik my bapak bleh naik sikit sampai kat pagar.. boleh la balik.. fuhh.. tapi memang sejuk giler ! dengan kasut,baju sume basah ! jalan plak jam panjang giler... HAHA! ni lah first aku tgk jalan jam sampai camtu skali sebab skolah Geliga.. HAHA ! mintak2 lah x demam... dah la lusa aku nak kene gi "Putrayaya" lawan catur bistari.. HAHAHA ! 


So,aku doa sangat2 mintak2 esok cuaca panas... 1 ary pon jadi lah... kalau tak,tak tau la aku nak gi pakai baju pe nanti.. =(




Ni pic waktu pagi... kalau nak tau tgh hary time balik skolah lagi teruk.. ==" bleh dikatakan nak sampai jalan penuh air.. HAHA!! Sunway Lagoon ! :D
Ag , Niesa n other friend's ! This is a new experience in this year ! :D

0 comments:

Mr.Bean

Mr.Bean

My BeLove Cat's

My BeLove Cat's
Nie lah kucing aku... tapi nie pic lame,skarang sume dah gemok2 macam aku ! hahahak ! Yang paling mengade slalu nak suruh orang gosok die Si Jerry tu.. hahaha.. Si Merry lak dah pandai kuar pagar umah, haishh... geram betoi ! Si Berry lak asyik makan jer.. macam ner tak gemok... HAHAHA!!

My Bruno Mars

My Bruno Mars
Myspace Graphics