BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nice People

Wednesday, March 23, 2011

Today ! Result SPM 2010 kluar ! =D

Waahhhh... best nyer tgk kakak2 n abang2 dapat result GEMPAK ! =D aku nak jugak !!! Ramai jugak yang dapt 10A,9A and 8A.. hmm.. kan best lau aku pon camtu.. nak sangat2! =) aku nak belajar sungguh2 ! aku nak dapat result cam dorang.. mesti mak,ayah aku happy ! =D aku pon nak berjaya dalam hidup.. hmmm... kalau result aku teruk xtau la nak letak mane muka ni.. =( aku xnak bgtau sesape kalau result aku truk ! uwaaa ! ='( aku nak berjaye ! aku nk result GEMPAK jugak ! Start hary ni ! aku nak berusaha ! InsyaAllah.. dengan izin Allah aku boleh berjaya ! Aku nak berusaha dan berdoa banyak2 ! hope aku dapat result OK walau x GEMPAK pon xpe.. =) Amin...... =)

0 comments:

SyaAgByNie

SyaAgByNie

Mr.Bean

Mr.Bean

My BeLove Cat's

My BeLove Cat's
Nie lah kucing aku... tapi nie pic lame,skarang sume dah gemok2 macam aku ! hahahak ! Yang paling mengade slalu nak suruh orang gosok die Si Jerry tu.. hahaha.. Si Merry lak dah pandai kuar pagar umah, haishh... geram betoi ! Si Berry lak asyik makan jer.. macam ner tak gemok... HAHAHA!!

My Bruno Mars

My Bruno Mars